هدف استرالیا ماهواره کامپوزیت استرالیا

هدف: استرالیا ماهواره کامپوزیت استرالیا مشاهده سرگرمی تصویر برجسته

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی پنج تابلو از بازار مسکن

    عوض کردن و تحولات بازار خرید و فروش مسکن در نخستین ماه زمستان، در پنج تابلو منعکس شد که بااهمیت ترین آن، کم کردن شیب رشد معاملات هست. کارنامه دی ماه معاملات مس

    پنج تابلو از بازار مسکن

    پنج تابلو از بازار مسکن

    عبارات مهم : ایران

    عوض کردن و تحولات بازار خرید و فروش مسکن در نخستین ماه زمستان، در پنج تابلو منعکس شد که بااهمیت ترین آن، کم کردن شیب رشد معاملات هست. کارنامه دی ماه معاملات مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نشان می دهد حجم خرید آپارتمان در این ماه، حدود ۱۳ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل زیاد کردن پیدا کرد که این میزان، کمتر از یک سوم قیمت رشد نقطه ای معاملات در آذر ۹۶ بوده است.

    هر چند شتاب معاملات مسکن تحت تاثیر واکنش‌ها سمت عرضه (فروشنده ها) و قیمت های نامتعارف، کم شده است ولی در عین حال ماه گذشته، بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کل مناطق ۲۲ گانه پایتخت فروخته شد که بیشترین تعداد معاملات ماهانه از اردیبهشت ۹۳ تا کنون محسوب می شود. این اوضاع مشخص می کند، معاملات ملک به دنبال عوض کردن فاز در آذر (پیش رونق به رونق)، ماه گذشته در فاز تازه حرکت کرده؛ ولی سرعت پیشروی به شکل معناداری کم کردن یافته هست. اطلاعات دفتر اقتصاد مسکن راجع به تغییرات قیمت نیز حاکی است بعد از زیاد کردن قابل توجه میانگین قیمت در انتهای پاییز، شیب تورم ماهانه مسکن در دی، به اندازه یک واحد درصد کم شد. ماه پیش میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۳ درصد نسبت به آذر زیاد کردن پیدا کرد.

    پنج تابلو از بازار مسکن

    بازار معاملات ملک در نخستین ماه زمستان، «دومین ماه رونق» را تجربه کرد و به عنوان نقطه امید جهت خریداران مصرفی، با کم کردن در «شدت رشد» قیمت مسکن همراه شد. گزارش «دنیای اقتصاد» از کارنامه زمستانی معاملات مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران براساس اطلاعات دریافتی از دفتر اقتصاد مسکن، حاکی است: ماه گذشته نزدیک به ۱۸ هزار واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران فروخته شد که به لحاظ تعداد معاملات خرید، این بازار بعد از آنکه در آذر ماه وارد فاز رونق شد، اکنون کاملا در اوضاع رونق به سر می برد. دی ماه امسال حجم فروش آپارتمان در پایتخت ۱۳ درصد نسبت به دی ۹۵ زیاد کردن پیدا کرد و در مقایسه با آذر امسال (تغییرات ماهانه) نیز با رشد تک رقمی معادل ۷/ ۷ درصد مواجه شد.

    شیب تغییرات مثبت معاملات مسکن در آذر ماه، بیش از سه برابر تحولات دی ماه بود به طوری که در آخرین ماه از پاییز امسال، حجم فروش واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۲۰ درصد رشد ماهانه و ۵۲ درصد زیاد کردن نقطه ای (نسبت به آذر۹۵) را تجربه کرد.

    عوض کردن و تحولات بازار خرید و فروش مسکن در نخستین ماه زمستان، در پنج تابلو منعکس شد که بااهمیت ترین آن، کم کردن شیب رشد معاملات هست. کارنامه دی ماه معاملات مس

    به این ترتیب، بررسی های «دنیای اقتصاد» از آنچه در دی ماه امسال جهت معاملات مسکن در پایتخت رقم خورده هست، مشخص می کند: اگرچه بازار در فاصله دو ماه گذشته هم «تغییر فاز» (پیش رونق به رونق) و هم «پیشروی در فاز جدید» (تداوم رونق) را تجربه کرد ولی سرعت پیشروی (رخداد دی)، به مراتب کمتر از سرعت عوض کردن (رخداد آذر) بوده هست. اثر این افت سرعت رشد معاملات را می توان در تغییرات قیمت مسکن طی ماه گذشته ردیابی کرد. کم کردن شیب رشد معاملات مسکن به یک سوم در دی ماه، باعث کنترل نسبی فشار قیمت ها شد به طوری که شیب تغییرات ماهانه قیمت مسکن، در حد یک واحد درصد، تعدیل شد و در نتیجه شدت تغییرات نقطه ای نیز کند شده است هست. این اوضاع از بدترشدن شرایط بازار جهت تقاضای مصرفی، به نوعی جلوگیری کرده هست. آمارهای دفتر اقتصاد مسکن نشان می دهد: میانگین قیمت مسکن در دی ماه ۳ درصد نسبت به آذر زیاد کردن یافت و به مترمربعی ۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان رسید. تغییرات ماهانه در دی، یک واحد درصد کمتر از تغییرات ماهانه در آذر بوده است.

    به بیان دیگر در آذر ماه امسال که شیب رشد قیمت مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از ماه ها «کم نوسانی» تند شد، میانگین بهای هر مترمربع واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۲۰۰ هزار تومان نسبت به آبان (۴ درصد)، زیاد کردن پیدا کرد. ولی میزان زیاد کردن قیمت در دی ماه نسبت به آذر کمتر از ۱۵۰ هزار تومان بوده هست. از طرفی شدت تغییرات نقطه ای قیمت مسکن نیز در نخستین ماه زمستان کم شد.

    رشد نقطه ای قیمت مسکن (تغییرات نسبت به ماه مشابه سال قبل) از بهمن سال ۹۳ تا ابتدای آذر امسال، همواره «تک رقمی» بود ولی آذر ماه این رشد «دو رقمی» شد به طوری که میانگین قیمت واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران در آذر امسال ۱۴ درصد نسبت به آذر پارسال زیاد کردن پیدا کرد. میانگین تغییرات نقطه ای قیمت در نیمه اول امسال حدود ۶ تا ۷ درصد بود که از این جهت شیب ۱۴ درصدی آذر، شیب تندی محسوب می شود. ولی با این حال شیب تغییرات نقطه ای قیمت در دی ماه، تقریبا مشابه شیب آذر بوده هست. میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در دی ماه ۹۶ رقمی معادل ۱۵ درصد نسبت به دی ماه ۹۵ زیاد کردن پیدا کرد. به این ترتیب می توان گفت شتاب تورم مسکن در نخستین ماه زمستان کند شد.اطلاعات رسمی از کارنامه واقعی معاملات زمستانی بازار مسکن، حاوی یک خبر مصرفی جهت سمت تقاضا هست. این کارنامه نشان می دهد، علی رغم جوسازی بخشی از واسطه ها که ماه گذشته، فضای بازار را وخیم تر از اوضاع آذر جلوه دادند، در عمل تب قیمت زیاد نشد.

    پنج تابلو از بازار مسکن

    وضعیت فعلی مشخص می کند اگرچه قیمت مسکن در دی ماه با زیاد کردن همراه بود ولی میزان افزایش، تقریبا همانند رشد قیمت در آذر بوده که به این ترتیب، دور موتور تورم مسکن در این فاصله ثابت بوده هست. با این حال در بعضی مناطق مصرفی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که متقاضیان دارای قدرت خرید محدود در آنجا متمرکز هستند، میزان رشد قیمت زیاد از رشد میانگین قیمت کل معاملات مسکن پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده است.

    به گزارش «دنیای اقتصاد» ماه گذشته در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۱۷ هزار و ۷۶۳ واحد مسکونی فروخته شد. حجم معاملات خرید مسکن بالاتر از سطح ۱۷ هزار واحد، بیانگر «رونق کامل» بازار ملک هست. البته این تحلیل به معنای «نبود انتظار جهت زیاد شدن حجم معاملات» نیست بلکه مشروط به تنظیم شدن سطح قیمت مسکن و اوج گیری رونق در میان مدت و بلندمدت، ظرفیت معاملات تا ۲۰ هزار واحد در ماه نیز وجود دارد. میانگین قیمت مسکن در ماه گذشته از امسال مترمربعی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برآورد می شود که نسبت به میانگین قیمت در ۱۰ ماه اول سال ۹۵، رقمی معادل ۸ درصد زیاد کردن نشان می دهد. معدل خرید و فروش واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران از ابتدای امسال تا آخر دی ماه، از رشد ۱۲ درصدی حجم معاملات نسبت به ۱۰ ماه اول سال گذشته حکایت دارد.

    عوض کردن و تحولات بازار خرید و فروش مسکن در نخستین ماه زمستان، در پنج تابلو منعکس شد که بااهمیت ترین آن، کم کردن شیب رشد معاملات هست. کارنامه دی ماه معاملات مس

    سال گذشته، حجم معاملات یک ساله حدود ۶ درصد نسبت به یکسال ۹۴ زیاد کردن پیدا کرده بود که از این منظر، تفاوت فاز بازار بین سال های ۹۵ و ۹۶ به خصوص در ماه های اخیر محرز هست. بررسی روند پیشروی بازار مسکن در فاز رونق در دی ماه امسال حاکی است دست کم ۵ علت عمده در کم کردن شتاب زیاد کردن حجم معاملات مسکن در این ماه دخیل بوده هست؛ این عوامل موجب شده است هرچند رشد ایجاد شده است در حجم معاملات و میانگین قیمت مسکن تحت تاثیر ورود بازار معاملات ملک به فاز رونق در دی ماه هم ادامه دار شود،اما به واسطه این عوامل، علی رغم آنچه تصور می شد که جو روانی بازار مسکن به لحاظ نوسانات قیمتی، مستعد بدتر شدن است،شیب رشد قیمت مسکن هم در کنار شیب رشد حجم معاملات،کاهش یافت.

    در واقع در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود اینکه بازار معاملات مسکن در فاز رونق پیشروی کرده، ولی سرعت رشد حجم معاملات زیاد نشده است و همچنین نوسانات قیمت تقریبا در محدوده تغییرات نقطه ای قیمت رشد قیمت مسکن در آذرماه قرار دارد،۵ علت عمده می توان ذکر کرد. بررسی های «دنیای اقتصاد» نشان می دهد نخستین علت این عنوان به «احتیاط و مقاومت خریداران مصرفی در مواجهه با قیمت های نامتعارف فروش مسکن در بازار» برمی گردد؛ این حرکت خریداران باعث شده است است از یک طرف شیب رشد نقطه ای حجم معاملات مسکن در دی ماه امسال در مقایسه با شیب رشد نقطه ای حجم معاملات در آذرماه،به یک سوم کم کردن یابد و از سوی دیگر زمینه جهت زیاد شدن تورم مسکن از بین برود. همچنین علت دوم به تکرار اوضاع بد بازار مسکن به لحاظ قیمتی در آذرماه جهت دومین ماه رونق یعنی دی ماه مربوط می شود؛به این معنا که اوضاع بد رشد قیمت ها در این ماه نیز هر چند مانند آذرماه در بازار استمرار داشت ولی میزان رشد زیاد نشد.

    پنج تابلو از بازار مسکن

    سومین علت به «ثبت رکورد بالاترین حجم فروش مسکن در دی ماه از اردیبهشت ۹۳ تاکنون» برمی گردد؛ دی ماه امسال در حالی حجم معاملات خرید مسکن به ۱۷ هزار و ۷۶۳ فقره رسید که از اردیبهشت ۹۳ که در آن ۲۲ هزار و ۱۱۸ فقره معامله خرید به ثبت رسید، تاکنون فروش ماهانه بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی انجام نشده بود.از سوی دیگر بازار مسکن هم اکنون به لحاظ حجم معاملات در شرایط «رونق کامل» است و همین علت نیز یکی از دلایل پنج گانه کم کردن شیب قیمت رشد حجم معاملات محسوب می شود؛همچنین «کاهش شیب رشد نقطه ای قیمت مسکن در دی ماه در مقایسه با آذرماه» از دیگر دلایلی است که به واسطه آن می توان شرایط فعلی بازار مسکن را به بازاری توأم با رونق غیرهیجانی تعبیر کرد.

    دنیای اقتصاد

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | اخبار اقتصادی و بازرگانی

    پنج تابلو از بازار مسکن

    پنج تابلو از بازار مسکن


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار